te uită decembre

Mr. Cairo în viziunea poetului și prietenului Dan Cristian Iordache. Poemul este din volumul karawane, apărut la editura Charmides. Cam trist, ce-i drept (am avut atunci o mahmureală impresionantă…), dar esențial pentru cunoașterea câtorva unduiri ale subsemnatului.

luna este în nori nu am nicio veste și

niciun cuvânt nu vindecă

 

dar încerc să mă curăț de teamă să

întind brațele și să adorm pe conturul unei răni

 

lângă un râu tulburător fiindcă seamănă

cu un lanț care unește o clădire cu alta

 

și totuși idealul meu era să trăiesc

în armonie cu mine însumi și cu semenii

 

dar luna este în nori nu am nicio veste

moartea e un vânt care suferă și

 

în lumea aceasta niciun cuvânt nu vindecă.

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

