Legături

Îmi place afirmația Anei Blandiana: ”Poezia nu este povestea vieții pe care o trăiești, ci aura, aburul care-ți rămâne după ce ai reușit să uiți ce ai trăit.” Din volumul A treia taină (1969):

Totul este eu însumi.

Dați-mi o frunză care să nu-mi semene,

Ajutați-mă să găsesc un animal

Care să nu geamă cu glasul meu.

Pe unde calc pământul se despică

Și morții care poartă chipul meu

Îi văd îmbrățișați și procreând alți morți.

De ce atâtea legături cu lumea,

Părinți atâția și urmași siliți

Și toată-această nebunească-asemănare?

Mă hăituiește universul cu mii de fețe ale mele

Și nu pot să mă apăr decât lovind în mine.

 

Articolul următor
Lasă un comentariu

10 comentarii

  1. VERA

     /  Noiembrie 15, 2012

    nu mai scrieti? AAAAh, ce breme de betie!

    Răspunde
  2. Marin Cesereanu

     /  Noiembrie 18, 2012

    Buna ziua. Domnule Ovidiu nu imi dati si mie adresa noua unde mai scrieti?

    Răspunde
  3. alex

     /  Noiembrie 23, 2012

    sa nu va pacaliti ca o sa scrieti mai mult la 90 de ani.

    Răspunde
  4. flaviana

     /  Noiembrie 24, 2012

    nici o pagina buna nu se scrie pana la 60 de ani. pana atunci puteti arunca pixul si hartie.

    Răspunde
  5. flaviana

     /  Noiembrie 24, 2012

    si nu PROMITETI ca scrieti. nu scrieti si gata. BASTA.

    Răspunde
  6. flaviana

     /  Noiembrie 25, 2012

    asa. gata. efortul mental si fizic pentru prostia numita a scrie poate fi folosit altfel, stiti mai bine cum…

    Răspunde
  7. relu

     /  Noiembrie 25, 2012

    Nene, nu-i asculta pe astia eu vreau sa citesc cartea d-voastra.

    Răspunde
  8. dorin pascutz

     /  Noiembrie 28, 2012

    Lasati domnule jobul si mai scrieti…

    Răspunde
  9. Ani

     /  Decembrie 2, 2012

    mai important e un job domnule pascutz. victor rusu arE edreptate.
    munca pe primul loc. scrisul? PESTE ANI. nu stiu daca a mai publicat vreo carte demult.

    Răspunde

Lasă un răspuns

  • Eram ferice, liric, leneş, prost,
    Bătut de-o veselie fără rost:
    Semn rău mi-am zis şi-am izbucnit în râs...

  • Câteva categorii:

  • Bloguri, Bloggeri si Cititori
  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te altor 21 de urmăritori

  • Octombrie 2012
    L M M M V S D
    « Aug   Dec »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
