vom vedea insule minunate

Uneori în plimbările mele găsesc pe faleză

câte un copac neatins

iată îmi spun sunt zile când și adevărul

se separă tăcut de măruntaiele sale

voi face din acest copac un catarg

îl voi înfige în grădina mea și voi pândi până când

grădina înfiorată la culme

se va crede corabie

multe zile voi pluti mai apoi

voi vedea insule minunate

desăvârșite femei mă vor ademeni pretutindeni

eu însă voi pluti nepăsător înainte

spre oceanul care evoluează evoluează

și se transformă plictisit într-un pește

eu însă voi pluti nepăsător mai departe

prin fântânile orașelor

și doar târziu voi trage la un țărm rece întins

acolo îmi va ieși înainte câinele meu

cu o săgeată înfiptă adânc în picior (Matei Vișniec)

water color: Yuri Laptev

Articolul precedent
Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. anamariadeleanu

     /  August 30, 2012

    … cum să ”explic” de ce am dat LIKE
    de ce îmi place (și) Matei Vișniec??

    Răspunde
  2. Da, aşa e, poezia asta e din volumul său de debut, cred, „La noapte va ninge”

    Răspunde
  3. Aşteptăm noi în-scrisuri:) Ai zis promisuri:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

