Întâlnirea

„… dânsul, desigur, continuă să păşească pe spinosul drum al umorului practicat cu premeditare, de-a lungul căruia îl chema destinul… Câmpul e verde, dar, la urma urmei, tot n-are altceva mai bun de făcut… Dar asta-i tragedia strădaniei omeneşti: mult prea deseori trece neobservată şi neînţeleasă.”

Saki, pe numele său adevărat Hector Hugh Munro (1870 – 1916) a fost un umorist englez. Comparaţia cu Jerome K. Jerome îmi displace. Acesta din urmă făcea parte dintr-o altă categorie, după buna mea părere; mai nostalgic, mai copilăros, mai înţelept şi mult, mult mai frumos. Despre el am să scriu mai multe altădată. Ilustraţia copertei volumului lui Saki, tradus la noi Lighioane şi supralighioane apărută la Corint în 2005 reproduce un detaliu din The Meeting de Richard Lindner. Cu bucurie şi mirare, iată întregul tablou:

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

11 comentarii

  1. Andi

     /  Decembrie 1, 2011

    Copilăros și nostalgic, ca tine.
    La mulți ani!

    Răspunde
  2. dan

     /  Decembrie 1, 2011

    motanul parca e din Bulgakov

    Răspunde
  3. Andi

     /  Decembrie 1, 2011

    A, da, copilăros și nostalgic ca un motan literaturizat până-n vârful cozii.

    (Am ripostat la cele 2 acuzații ale tale, cele de azi dimineață. )

    Răspunde
  4. Relu

     /  Decembrie 31, 2011

    domnule Victorov poze faine alegeti!

    Răspunde
  5. flavia

     /  Ianuarie 6, 2012

    e frumos! v-am descoperit datorita domnului poet iordache cristian! postul vreme de betie mi se pare cel mai tare loc de socializare. cind putem sa ne vedem la un shut? flavia

    Răspunde
  6. Mulţumesc. Ne putem vedea la mai multe…

    Răspunde
  7. Flavia

     /  Ianuarie 8, 2012

    Daaaa. Eventual la marami, domnul dan a zis rainbow, dar e mai aproape de ambulante, acolo lucrez si pot veni aproape oricand!
    intrati si dumneavostra in clubul nostru, vreme de betie, sa vedeti ce frumos e, am inteles ca sunteti prieteni.

    Răspunde
  8. Flavia

     /  Ianuarie 8, 2012

    ei? ce zici? (pot sa te tutuiesc?)

    Răspunde
  9. unu curios

     /  Februarie 6, 2012

    flavia, cairo pana la urma v-ati vazut la un shut sau la mai multe?….ma uit la cometariile voastre…ati observat ca postul se cheama Intalnirea???

    Răspunde

Lasă un răspuns

  • Eram ferice, liric, leneş, prost,
    Bătut de-o veselie fără rost:
    Semn rău mi-am zis şi-am izbucnit în râs...

  • Câteva categorii:

  • Bloguri, Bloggeri si Cititori
  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te altor 21 de urmăritori

  • Decembrie 2011
    L M M M V S D
    « Noi   Ian »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
